Szkoła Dam

WSPÓŁPRACA | KONTAKT

O blogu.

Szkoła Dam to jedyny w swoim rodzaju blog lifestyleowy, którego tematem przewodnim jest klasyczny styl życia oparty na zasadach savoir-vivre.  To miejsce dla kobiet aspirujących, ceniących zarówno wiedzę, mądrość, rozwój osobisty jak i świat przyjemności oraz piękna.

Czytelniczki SD to koneserki poszukujące elegancji i wysokiej jakości we wszystkich aspektach swojego życia: w relacjach międzyludzkich oraz wśród przedmiotów, którymi się otaczają. W większości są to mieszkanki dużych i średnich polskich miast, są jednak wśród nas również Polki mieszkające w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii, Włoszech, Austrii i Stanach Zjednoczonych.  

Blog istnieje od czerwca 2014 r. i notuje ok. 100 000 odsłon miesięcznie.

Celem komercyjnym Szkoły Dam jest promowanie pięknych rzeczy wysokiej jakości. Jeśli więc Twoja firma oferuje produkty lub usługi wyróżniające się tymi właśnie cechami i chciałaby zaprezentować je na moim blogu – zapraszam do współpracy.

Przez współpracę rozumiem takie działania, które przynoszą korzyść wszystkim zainteresowanym stronom:  czytelnikom, reklamodawcy oraz mnie.

O mnie.

Pracuję z zapałem, cenię sobie dobry humor, dobre towarzystwo i dobre interesy- a najlepiej, kiedy to wszystko występuje razem.

Zanim w 2014 r. stworzyłam magazyn lifestylowy Szkoła Dam, prowadziłam własną firmę organizującą przyjęcia i bankiety. Jeszcze wcześniej, przed rokiem 2012, przez kilkanaście lat pracowałam dla jednej z największych polskich korporacji, gdzie byłam odpowiedzialna za dobre relacje z wybraną grupą wymagających klientów z segmentu biznesowego.  

Prywatnie jestem mamą niesfornego jedenastolatka, co sprawia, że nic co ludzkie, nie jest mi obce…

Media.

Wystąpiłam w programie Agnieszki Szulim „Na Językach”, komentując materiał pt. „Dama na czerwonym dywanie”, który z lekkim przymrużeniem oka pokazywał sceny z życia towarzyskiego celebrytów.

W miesięczniku „Sukces” (nr 12/314) w materiale Barbary Archer- Chandy pt. „Liga prawdziwych dam i dżentelmenów” obszernie odpowiadałam na pytanie, kim są współczesne polskie damy.

Współpraca.

W zakresie promowania czytelnictwa, którego jestem miłośniczką, współpracowałam z Wydawnictwem Literackim, PWN oraz z wydawnictwem Znak.

Dla marki Zalando prowadziłam na blogu konkursy pt. „Wygoda i szyk, czyli kobiecość na co dzień”, oraz „Wehikuł czasu”.

Uczestniczyłam w kampanii marki Braster, mającej na celu popularyzację urządzenia przeznaczonego do samobadania piersi w domowych warunkach. 

&

Podobnie jak Roosevelt uważam, że „Reklama jest w swojej istocie formą edukacji” i z tej perspektywy staram się pokazywać reklamowane produkty i marki.  

Zapraszam zatem do współpracy!

Pozdrawiam ♥ Halina „Hal” Kozłowska, halina@szkoladam.pl

 

Facebook